ONLİNE ZAYIFLAMA SİSTEMİ HAKKINDA BİLGİ ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ

ONLİNE ZAYIFLAMA SİSTEMİ HAKKINDA BİLGİ ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ
Kilobekçiliği Sistemi

Cumartesi

HAREKETE GEÇ!



Zihni palavralarla dolu bütün bu bildiğimiz çok öğün az yeme, çok hareket vs. vs. Ne zaman bir şey desem ona, ama ile karşılık veriyor. Yani benim söylediğim şeyi çürütecek mutlaka bir şey var kafasında. Simdi örnek olarak ben duruyorum önünde. Dediğim gibi olağanüstü bir kilo vermedim hatta hedeflediğim kiloya bile ulaşamadım ama sonuçta farkındalık oluştu. Yani kendime doğru bir adim atarsam gerisinin geleceğini çok iyi biliyorum. Beynimde her şey oturmuş vaziyette. İş bunu pratiğe dökmek Kendimi hiç bilmediğim kadar mutlu hissediyorum. Yanlarımdan sarkan 1-2 kiloyu dert etmiyorum. Yani tabii ki olmaması daha iyi ama var iste ne yapalım diyebiliyorum. Bak her şey kafada olup bitmiş zaten. Ben geleceğime yatırım yapıyorum gibi düşünüyorum. 

Konudan iyice saptım bak. Neyse, işte her şeye bahane buluyor ama buna rağmen dün benimle gitti. Çok fazla bir şey yapamadı çünkü hemen yoruluyor ama olsun 1 her zaman 0 dan daha iyi değil midir. Yani diyeceğim o ki ben yavaş yavaş onun beynini işliyorum. Bütün bildiklerimi anlatıyorum. İngilizce veya Arapça bu işi yapıyor olsanız direkt oraya yönlendireceğim ama maalesef yok. O yüzden ben yardım etmeye çalışıyorum. Yardım ederken de ben de mutlu oluyorum. Vermek her zaman almaktan iyi değil midir zaten? Böyle iste.

Açıklama : Online zayıflama sistemini gerçekten anlayan ve hayatının her aşamasında bunu hisseden bir üyemizin kilo problemi yaşayan bir arkadaşı ile ilgili yazdığı bir yazıyı paylaşmak istedim.

Online zayıflama sisteminde problemin sadece fiziksel bir durum olmadığını, zihinsel yönünün de çok çok önemli olduğunu görecek ve hissedeceksiniz.


Online zayıflama sistemleri ve zayıflama kampımız hakkında bilgi almak için bize yazın, SİZİ ARAYALIM!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder