ONLİNE ZAYIFLAMA SİSTEMİ HAKKINDA BİLGİ ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ

ONLİNE ZAYIFLAMA SİSTEMİ HAKKINDA BİLGİ ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ
Kilobekçiliği Sistemi

Salı

Yeni Nesil Uzaktan Eğitim Sisteminde 10 Kilo Nasıl Verilir?



Ben buraya Yeni Nesil Uzaktan Eğitim Sistemi olan KİLOBEKÇİLİĞİ Sistemine başlarken antidepresan kullanıyordum. Psikoloğa gidiyordum. İnanılmaz mutsuz, çaresiz, sinirli, kendini sevmeyen, biriydim... Haaaa bide 96 kiloydum... Bu zayıflama sürecine başlarken sadece kilolarımla mücadele edeceğimi düşündüm... Ancak öyle olmadı. Sürece bakılırsa az bir kilo vermiş olabilirim. Bana göre... Ancak bu süreçte antidepresan olan ve her gün vücuduma zehir yüklediğim şeyden kurtuldum... Psikoloğumla görüşmek istemiyorum... Sen benim her şeyimsin Kilobekçim...”45 dakika dolunca terapi süremiz bitti” diye bir ses ve tam odaklanmışken, konuşacak çok şey varken... Bitiyor ama sen öyle değilsin... Hafta sonu bile bana buradan değil de SMS’den mesaj atman yüzümü güldürüyor ve heyecanlanıyorum... Ben ne kadar çok onu kırsam da, söylediği şeyleri yapmak istemesem de o beni bırakmıyor... Beni üzen şeyleri kafamdan silmek istiyorum...
Önceden hep yemek düşünürdüm ya da kokulara dayanamazdım... Şimdi kokuları alınca... “ımmmmm zehir kokuyor ve seni çağırıyor kanma, kanma dön” diyorum... Bana sağlıklı şeyleri tüketmenin zevkini öğretti. Mesela fındıktan ya da yoğurttan pek hoşlanmazdım... Şimdi sağlıklı olduğu için seve seve yiyorum... Tüketim yaptığım zamanlarda “doydun mu?” diyorum kendime “bak o bir lokması zehir artık hadi kalk” diyorum... Yani sadece zayıflamadım... Hani derler ya ‘yeni doğan bebekler sadece bir ışık görürler, kırk güne kadar yavaş yavaş gözleri açılır’ diye... Benimde gözlerim yavaş yavaş açılıyor ve açıldığı günü sabırsızlıkla bekleyip o günün resmini çekeceğim sonsuz mutluluğumun resmini...
E.A.


AÇIKLAMA:
Okumuş olduğunuz değerlendirme yazısı Yeni Nesil Uzaktan Eğitim sistemi olan KİLOBEKÇİLİĞİ sistem üyesi tarafından yazılmış. HK Performans Online Zayıflama Sistemi üyemiz E. A. Zayıflama sürecine halen devam etmekte olup şimdi kadar 10 kilo vermiş ve ruhen ve bedenen hafiflemiştir. Üyemiz göstermiş olduğu TAM TESLİMİYET, bize kayıtsız şartsız duyduğu GÜVEN için çok teşekkür eder, adını kalıcı zayıflama başarılarına yazdırmasını temenni ederiz.
Sizler de kalıcı zayıflamak ve sağlıklı bir yaşamın kapılarını aralamak istiyorsanız HK Performans’ın sizler için geliştirdiği sistemleri deneyimleyin. HK Performans kapısından içeri girdiğiniz an farkı siz de hissedeceksiniz. Geliştirmiş olduğumuz Online Zayıflama Sistemlerimiz ve zayıflama kampımızla sayısız Zayıflama Başarısı elde ettik ve Kalıcı Zayıflayanlarımız adını tarihin sayfalarına yazdırdık.

“BEN YAPAMAM” demeyin! Deneyin ve neler yapabildiğinizi görün.
Kendi potansiyelinizde, Uzman Eğitmenlerimiz eşliğinde ruhen arınacak, bedenen hayalini kurduğunuz her şeyin gerçek olduğuna tanık olacaksınız.

 “Rejim ve diyet yapmadan kalıcı şekilde zayıflamak mümkün değil” diyenler yanıldığını görecek ve kalorili düşüncelerden arınacaksınız!
Hedefleriniz doğrultusunda, birlikte çıktığımız bu yolda yalnız değilsiniz!
Unutmayın! HK Performans sizi Geliştirir – Değiştirir ve Zayıflatır!

Yeni Nesil Uzaktan Eğitim Sistemi olan Online ZayıflamaSistemi ve Zayıflama Kamplarımız hakkında detaylı bilgi almak için TIKLAYINIZ.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder