ONLİNE ZAYIFLAMA SİSTEMİ HAKKINDA BİLGİ ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ

ONLİNE ZAYIFLAMA SİSTEMİ HAKKINDA BİLGİ ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ
Kilobekçiliği Sistemi

Çarşamba

Online Sistem İle KALICI Zayıflama Başarısı!


VÜCUDUN ŞİFRESİ tam bir sanat eseri niteliğinde... Her sayfası bir kitap niteliğinde olan bu kitabı tam olarak özümseyebilmek için iki kez okumak asla yetmez, defalarca okuyup biz kilolu insanlara gösterilen tüm gerçekleri hafızaya iyice yerleştirmek gerekir. Bir hazine niteliğinde olan kitabınızı yazarken o kadar gerçek ve ruhlara hitap eden bir uslüp kullanmışsınız ki bunu ancak konusunda uzman bir sanatkar yapabilir. Kitabın her satırına o kadar çok emek harcanmış ve o kadar güzel empati kurulmuş ki eminim her okuyan (benim gibi) sizinle tanışmak için sabırsızlanmıştır...

Hayatımın en ağır yükünü (kilolar) taşıma ve onlardan kurtulma aşamasında yanımda olan, bitmek tükenmek bilmeyen sabır, anlayış, sevgi, ve insani değerlerle yüklü bakış açısı ve paylaşımlarıyla hedefe giden engellerle dolu yolumda desteğini bir an bile benden esirgemeyen, anlaşılmak ve kendimi ifade edebilmek aşamasında büyük bir ustalık ve özveriyle daima benimle aynı frekansta buluşan ve incitmeden, sorgulamadan beni anlayan, hayal gücümü pozitif enerjilerle besleyerek, kilo vermeye olan inancımı sürekli pekiştiren, zihnimi yeniden formatlamam için bilgilerini benden esirgemeyen, hedefe giden yolda motivasyonum azaldığında hissettirmeden sık sık gaza basmamı sağlayan, kaybederken kazanan olma mutluluğunu bana yaşatan, bedenimi ve zihnimi arındırırken beni hayallerimdeki BEN ‘ le buluşturmak için benden çok gayret eden , varlığı için şükrettiğim kardeş, arkadaş ve aileden biri gibi... Kötü gün dostudur KİLOBEKÇİSİ... Tabii ki benim kilobekçimdir o!

Hani aynı hataları sürekli tekrarlarsın, tekrar ve tekrar... Artık yaptığın hataların sonuçlarına katlanamayacak hale gelirsin, gene de vazgeçmezsin alışkanlıklarından...O kadar bütünleşmişsindir ki yanlışlarla... Sanki yanlışlar senin bir parçan olur...En kötüsü de yüzleşmekten korktuğun için hem kaçmaya çalışırsın yanlışlarından hem de tekrar tekrar aynı hataları yaparsın.

İşte yüzleşmeyle hatalarından kaçmaya çalışma ama aynı zamanda yanlışları ısrarla tekrarlama kısır döngüsünde sıkışmış ve nefes alamıyorken dünyama ne zamandır beklediğim misafirlerim gibi dahil oldunuz.

Kilobekçimin varlığı benim enerji kaynağım. Hedefe giden yolda ışık olduğun gibi bir de tökezlemeyeyim diye bitmez tükenmez sabır ve anlayışla bana can yoldaşı oluyorsun.

Kendime güvenmeyi ve kararlılıkla bu yolda yürümeyi senden öğrendim. Yıllardır genişleyen, şekilsizleşen ve sağlığını yitirmiş bedenimde saklanan güzellikleri, umut ve idealleri senin sayende bulup bende gizli bu büyük enerjiyi hedef yolunda idealime kavuşma aşamasında İNANÇ haline getirdim. Bunların hepsi senin sayende oldu...

Hayallerimdeki BEN ‘ i benimle buluşturma çabamda bana vermiş olduğun destek ve anlayışlar için sana sonsuz teşekkürler... Her daim başımı yaslayabileceğim senin gibi bir desteğin varlığına ancak şükredilir... Ben de şükrediyorum… İYİ Kİ VARSIN!

Benim hayatımında DÖNÜM NOKTASI oldunuz... Adı üstünde yanlışlardan ve kandırılmalardan uyanarak ve yeni değişimlere merhaba diyerek DÖNME NOKTASI : ))) SEVGİYLE , SEVENLERLE KALIN.....

S.D





Açıklama :

HK Performans üyesi olmak UYANMAKTIR, FARKINDALIKTIR!  HK Performans, dünya üzerindeki en etkili kilo verme yöntemlerini sunan ve kilo verme alanında imza attığı başarılarıyla her zaman alternatifsiz olan bir eğitim ve danışmanlık kurumudur. 

Kilo verme sürecinde yaşantınızdaki farklı güzellikleri keşfedeceğiniz fakat belli bir disiplinle son hedef olan KALICI kilo verme ve İDEAL KİLO bilinciyle GELİŞEREK DEĞİŞECEKSİNİZ!

Çok güçlü TAKİP-KONTROL, MORAL MOTİVASYON sistemiyle her zaman gerçek başarıyı misyon edindik! Üstün Performans Uzmanlarının rehberliğinde üyelerimizin, sağlıklı, kalıcı ve hızlı kilo verme başarılarını takip ederek kendiniz de göreceksiniz, Doğru Kapıda Doğru Anahtarlasınız!



HK PERFORMANS EĞİTMENLERİ


Not : Bu Başarı Hikayesi, HK Performans ONLİNE ZAYIFLAMA SİSTEMİ ÜYESİ tarafından yazılmıştır. Başarı makalelerin devamı için LİNKE tıklamanız yeterlidir. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder