ONLİNE ZAYIFLAMA SİSTEMİ HAKKINDA BİLGİ ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ

ONLİNE ZAYIFLAMA SİSTEMİ HAKKINDA BİLGİ ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ
Kilobekçiliği Sistemi

Pazar

GELİŞEREK ZAYIFLAMAK İSTEYENLERE EN ÇOK ZAYIFLATAN ZAYIFLAMA YÖNTEMİNİ TAVSİYE EDİYORUZ




Başlangıç hikayem; başarıyla sonuca varan, üyenizden aldığım bilgiydi. Web sayfasını incelediğimde sistem, mantığımla örtüşüyordu. Aslında yıllardır aradığım, istediğim bu uygulamaydı. Örneğin; bir ayda 10 kilo alabilme kapasitesine sahip ben… Fakat bir ayda 10 kilo veremiyordum. Neden? “Olmaz cıss, sağlıklı değil. Sağlık olan nedir??” Bir ayda aldığım bu kiloyu, dört ayda vermek mi? Benim mantığım şunu savunur; bir ayda 10 kilo alabilme kapasitesine sahipsem, bir ayda da 10 kilo verme kapasitesine sahibimdir. Tamamen doğru orantı kuruyorum. Bu orantıyı HK Performans’ın da kurduğunu görmek, yalnız değilim hissini yaşattı bana. Fakat başlamam zaman aldı. İşlerimin ve ön yargılarımın yoğun olduğu bir evreydi. Hatta çok yoğun olduğum dönemde, karar vermem ve başlamam zihnimdeki olumsuz düşüncelerden kurtulduğumu gösteriyordu. Ön yargılarımdan, menfi düşüncelerimden arınarak sisteme başlamayı, başarı olarak görüyorum. Karar vermek, başarmanın ilk ve en önemli adımıdır.
Ve ilk adım…  sevgili kilo bekçim ile tanışıyorum. İlk günler beni zorlayan ve yorucu günlerdi. Yoğunluktan sisteme giremiyordum. İlk ay sisteme ve kilo bekçim’ e alışmamla geçti. Yorucu günlerdi. Kilo bekçimle konuştukça, kendimi analiz ediyordum. Öyle ki; zihnim sis yığını gibiydi… Her geçen gün bu sislerden arınıyor ve kendimi normal hava şartlarını yakalamış buluyordum. Bu dönemi biraz da tek çıkış kapılı labirente benzetiyorum. Tek çıkış kapısı olan bir labirentin içindeyim ve sadece kilo bekçimin sesini duyuyorum. Halen de duymaya devam ediyorum. Çıkış kapısı ufukta görünüyor. 
Kilo bekçimle ilgili; bilgili, alanında deneyimli, tecrübeli, öğrencisine ve dersine hakim öğretmen(dersi kaynatmanıza imkan yok, bu deneyim tecrübeyle sabit), stratejik zekaya sahip(öğrencisine her zaman yedekte stratejisi mevcut), doğru zamanlama da doğru yönlendirme yeteneğine sahip. Ve sabırlı… Kaya gibi… Eklemeden geçemeyeceğim hayvan sever, profesyonel sporcu, nitelikli ender kişiliklerden ve hızlı okuma, hızlı klavye kullanma tekniğine sahip.
GELİŞEREK ZAYIFLAMA
Kilo bekçiliği Kavramı; Bu konuda Halil Bey’ i takdir ediyor ve saygıyla selamlıyorum. Zırhlı kahraman, sisteme meydan okuyan adam.
Kilo bekçiliği sistemi; online eğitim. Bilgisiyle, deneyimleriyle, tecrübesiyle, zorlu ve sıkıntılı süreçte sürekli yanımda.
Kilo problemi olan herkese, kilo bekçiliği sistemi davettir. İcabet etmek ya da etmemek sizin kararınızdır.

Sağlıklıkilo vermek, Kalıcı Zayıflamak, bilinç ve donanım ile ne istediğini bilmek, sağlam hedefler koyarak, zikzaklar çizmeden güçlü motivasyon ile yola devam edebilmek gerektirir...  Tam da bunun için Gelişerek Zayıflama kaçınılmazdır. 
HKPerformans Gelişerek Değişim Eğitimleri ile bu zihinsel ve fiziksel değişimin garantisini eğitim programları ile vermektedir.
Koşu bandında yürüme heyecanı kazandırması ve gündelik hareketliliğimizi bilinçle eğlenerek keyifli hale getirerek zayıflama sürecine katkı sağlaması ancak BİLİNÇLİ GÜÇLÜ Motivasyonlarla ve yoğun takip kontrol mekanizması ile mümkündür.
HK Performans, Sağlıklı ve kalıcı hızlı zayıflama yöntemi olarak GELİŞEREK DEĞİŞİMeğitimlerini siz okurlara sunmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder